Általános szerződési feltételek
ÁSZF
Általános szerződési feltételek
LACUS PELSO HUNGARY KFT.
ANNA PANZIÓ & WELLNESS SIÓFOK****
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Érvényes: 2023. június 1-től
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya az Anna Panzió & Wellness Siófok**** szolgáltatásaira terjed ki. A Lacus Pelso Hungary Kft. jelen Általános Szerződési feltételeit a saját nevében eljárva teszi közzé.
· A SZOLGÁLTATÓK ADATAI:
Lacus Pelso Hungary Kft. - Anna Panzió & Wellness Siófok****
Cím: 8600 Siófok, Őrház
utca 3.
Levélcím: 8600 Siófok, Őrház utca 3.
Telefon: +36-30-959-18-28
E-mail: info@annapanziosiofok.hu
Internet: https://www.annapanziosiofok.hu
2) A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI:
a) a szolgáltatás megrendelése:
A megrendelést minden esetben írásban (e-mail stb.) kell
megküldeni a panziónak. A panzió elérhetőségei a www.annapanziosiofok.hu honlapon találhatók.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az
érkezés és távozás pontos időpontját, valamint a szobatípus pontos
megnevezését.
A megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell a panzióval, hogy a Vendég
megrendelése a panzió milyen típusú szobájára vonatkozik.
A panzió minden megrendelést/foglalást írásban igazol vissza - az ajánlatban meghatározott előleg beérkezését követően - (e-mail; kizárólag ez esetben jön létre a kötelem), vagy arról tájékoztatja a Vendéget, hogy a megrendelést nem fogadja, a foglalás nem jön létre.
d) a szolgáltatás lemondása:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően minimum 2 héttel, írásban tájékoztatja a panziót. Ekkor a vendég által korábban átutalt előleget a szolgáltató visszautalja a Vendég által megadott számlaszámra. Amennyiben a szolgáltatás lemondása a szolgáltatást megelőző 11 napon belül történik úgy az előleget a szálláshely kötbérként érvényesíti (minimum 50%), amennyiben az érkezést megelőző 3 napon belül vagy az érkezés napján mondja le a vendég (bármilyen indokkal!!!) a foglalási összeg 100%-a a szálláshelyszolgáltatót illeti, így azt nem utalja vissza a vendégnek és a vendég köteles megfizetni az előlegen felüli részt is díjbekérő alapján.
A Lacus Pelso Hungary Kft. fenntartja magának a jogot,
I.) hogy a Vendég által megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások teljesítésétől legkésőbb a szolgáltatások igénybevételének megkezdését megelőző 30 nappal – a Vendég részére írásban megküldött nyilatkozattal – elálljon, a Vendég által esetlegesen pénzben megfizetett előleg egyidejű visszautalása, vagy SZÉP kártyáról történt előlegfizetés esetén a SZÉP kártyára történő visszatérítés mellett.
II.) ha a Vendég, a Lacus Pelso Hungary Kft. által a jelen ÁSZF 3. pontja alapján kért fizetési garanciát nem, vagy nem teljes mértékben a számára meghatározottak szerint teljesíti, a Vendég által megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások teljesítésétől – a Vendég részére írásban megküldött nyilatkozattal – elálljon, a Vendég által esetlegesen pénzben megfizetett fizetési garancia, előleg egyidejű visszautalása, vagy SZÉP kártyáról történt előlegfizetés esetén a SZÉP kártyára történő visszatérítés mellett.
e) a panzióba történő érkezés-távozás:
A panzió szobáit az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 11:00 óráig kell elhagyni.
3) FIZETÉSI FELTÉTELEK
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint– a hatályos jogszabályoknak megfelelően - Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya).
A Lacus Pelso Hungary Kft. fenntartja a jogot, hogy a vendég által
megrendelt szállás szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég
érkezésekor a panzió fizetési garanciát kérjen. A fizetési garancia lehet a
vendég bankkártyájával történő előauthorizáció, illetve a megrendelt
szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel, vagy a
szálloda által elfogadott készpénz helyettesítőkkel, továbbá a szolgáltatás
igénybevételének megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével
egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára.
SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a panzió
kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég
személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély
vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget
tenni. Ha az azonosítás bármely, a panzión kívülálló okból nem valósul meg, a panzió
megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
4) ÁRAINK
A Lacus Pelso Hungary Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t. Az árak nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni, kivéve azokat az árajánlatokat, amelyek esetében a Lacus Pelso Hungary Kft. külön jelöli: "a feltüntetett árak az idegenforgalmi adót is tartalmazzák". Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem.
A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
A Lacus Pelso Hungary Kft. az árváltozás jogát fenntartja.
Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a panzió a megrendelés
visszaigazolásában közli. A panzió árainak aktuális alakulásáról tájékoztató az
Anna Panzió & Wellness Siófok**** honlapján (www.annapanziosiofok.hu)
található.
Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.
5) EGYEDI SZOLGÁLTATÁSOK
a) gyermekkedvezmények:
A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó gyermekekre érvényesek,
diákcsoportokra nem vonatkoznak.
6) REKLAMÁCIÓ
A szállás szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a
Vendég az elutazás időpontjáig a panzió recepcióján, írásban élhet
kifogással.
A panzió a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra
érdemben reagálni.
7) KÁRTÉRÍTÉS
A panzió az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel.
Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben
kártérítésre nem jogosult.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette és a Házirendet magára nézve kötelezően elfogadja.
Jóváhagyva: Siófok, 2023. június 1.
Jóváhagyta: Lacus Pelso Hungary Kft. vezetősége